2009. február 16., hétfő

2009. február 16. hétfô


Reggel fél 7-kor az Ed kocsival elment a melóba. A munkahelye Reading-ben van, innen 75 percre. Ma este hazamegy Surrey megyébe, de az Alison és a két unokánk péntekig nálunk lakik.

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát fôztem, vele csevegtem egy órányit, aztán hazajöttem.

Reggel fél 10-kor gyalog átmentünk a falusi könyvtárba egy új kurzus elsô órájára. A kurzus azoknak szól, akik egyik rokkant vagy idôs rokonát gondoznak. Megtanultunk a stressz tüneteit (pl a kifulladást) enyhiteni: (pl légzési technikák segítségével). Minden hallgatónak tervet készíteni kellett a jövô hétre azért, hogy megpróbáljon valamiféle személyes célt elérni.

Ebédeltünk, aztán leültem a gép elé és befejeztem a francia kötômódról szóló elôadásomat, amit a U3A által szervezett francia társalgási klub legközelebb óráján tartani fogok (szerdán).

Délután 3-kor elvittük a helyi játszótérre a két kisgyereket (lásd a képeket).
Este 6-kor a Sarah megérkezett a melóból, egyedül vacsorázott, aztan elrohant a gyógyítás tanfolyamra.

Este 7-kor megfürdettük és lefektettük a két kisgyereket, aztán hármasban vacsoráztunk az Alison-nal.

Este fél 9-kor Kathleen, az unokahúgom telefonált, hogy az anyja temetése február 24.- én lesz.

Nincsenek megjegyzések: