2009. február 6., péntek

Végre meleg van otthonunkban


Reggel 8-kor átmentem gyalog a mamához. Teát fôztem, aztán nekiláttam felszerelni a mama új router-t, amit megkapott a múlt héten az AOL-tôl. Három órás munka után, sikerült instállalniom a router-t, és bejelentkezniem az AOL-be. Mindkét esetben új jelszavakat kellett kérnem az AOL helpline-tól ! De nem sikerült hozzáférnem a mama emailekhez. Frusztráció a köbön!!! De 3 óra után kimerítô voltam, és eldöntöttem, most abbahagyom, holnap folytatom a kísérletet.

Hazajöttem. Láttam, hogy a gázszerelôk még szorgoskodtak a házunk minden szobájában, folytatták az új gáz-cirkó beszerelését. Ebédeltük a tegnapi kínai étel maradékát. Fincsi!

Ebéd után ismét kucorogtunk és kuporodtunk a nappaliban (magzati pózban, de csak szellemileg, nem fizikailag). Lois leült a gép elé, a családfával kapcsolatos kutatásokat végzett, én pedig még egy fejezetet olvastam a magyar nyelvû regényembôl, a Hotel Bali-ból.

Délután 5-kor a gázszerelôk távoztak, és egyedül voltunk. Be volt szerelve az új cirkó, és végre melegünk volt, hála Isten. Vacsoráztunk kettesben. Ma este a Sarah otthon vacsorázik.

Nincsenek megjegyzések: