2009. január 12., hétfő

a “rozsdás vagyok” gondolat bántja “Magyar” Mike-ot

Kép: egy pók távozik Magyarországról, olasz legyek után kapkod (ezt a képet Steve-nek, az amerikai sógoromnak köszönöm!)

Reggel leültem a gép elé, ellenôriztem az emaileket, láttam, hogy Ildikó még egy verset nekem elküldött, amit Petôfi Sándor írt: a címe “Egy gondolat bánt engemet”. 1846 körül szerezte a költô a forradalmi korszak elején. Nekem érdekes lesz ezt a verset lemeózni késôbb. A legközelebb Skype-hívásunk kedden 10-órától lesz (magyar idô szerint).

Délután 10-kor “Magyar” Mike érkezett, és magyarul tanultunk együtt. Mike rájött, hogy kissé berozsdásodott a magyara az ünnepek alatt, én pedig kevésbé rozsdás voltam, mert rendszeresen beszélgetek Ildikóval a Skype-on keresztül. De mégis próbáltunk magyarul csacsogni az ünnepekrôl, többnyire sikertelenül! Köd elôttünk, köd utánunk!

Nincsenek megjegyzések: