2009. január 8., csütörtök

2009 január 8. csütörtök

Reggel 8-kor a Sarah belenézett, és felvette az uzsonnatáskáját, aztán elrohant melóba. Úgy látszik, hogy a motorja ma kevésbé zajos, mint tegnap este.

Reggel 9-tól beszélgettem egy órát Ildikóval. Kikérdeztem a magyar iskolarendszerrôl, fôleg az óvodákról és az általános iskolákról. Beszélgettünk egy kicsit az anyámról. Mondtam, hogy nem problémamentes az anyám és a feleségem közötti kapcsolat, és csevegtünk egy kicsit az anyósokkal kapcsolatos problémákról.

Egy nap késéssel {nem vagyunk babonásak!} levettük a karácsonyi dísztárgyakat és a karácsonyi fát, leraktuk a padlásra, aztán ebédeltünk ketten egy kész mirelitételt, amit a mama nekünk átadott: azt mondta, hogy teljesen ehetetlen!

Az ebéd után felmentem az emeletre, lefeküdtem az ágyunkba, szunyókáltam. Lois pedig leült a gép elé, ellenôrizte az emaileket. Aztán rendelt a mamának különbözô dolgokat, pl “J” konyharongyokat, valamint 2 savmentes dokumentumtartót (amelyekbe a mama a családfájával kapcsolatos dokumentumokat, leveleket, fotókat, újságcikkeket fogja tárolni).

Délután 4-kor átmentünk gyalog a mamához. Teát fôztünk és csevegtünk egy órát. Hazajöttünk.

Este fél 7-kor a Sarah érkezett melóból és vacsoráztunk hármasban.

Nincsenek megjegyzések: