2009. január 30., péntek

a mosógépfiókok! te is nem imádod?!!!!


Reggel 9-kor átmentem gyalog a mamához. Akartam az új AOL router-t felszerelni, sőt a mama mosógépét is lecsekkolni, mert úgy néz ki, probléma van a fiókkal. Sajnos rájöttem, hogy még nem érkezett a mama új jelszava: a második levelet várja még az AOL-től. De teát főztem és és bütyköltem a mosógépfiókat, ami mellesleg nagyon-nagyon penészes volt. Egy órát vele csevegtem. Hazajöttem.

Aztán 2 órát töltöttem azzal, hogy rendbe hozom a levéltartókat, amelyek csordultig tele voltak levelekkel, levélszeméttel, papírokkal, szórólapokkal stb. Irattárba helyeztem a kevés fontos dolgokat, a többieket (a nagy részét!) a szemétládába dobtam/hajítottam. A nagyon-nagyon régi (sárguló!!!!) dokumentokat a padlásba tároltam. Megtaláltam 2 fontos dokumentot, amit elhánytam. Hála Isten! Ó öröm, öröm!

Ketten ebédeltünk, aztán Lois elment kocsival a városba, mert ma délután az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett énekórára sor kerül a varosi könyvtárban. Én leültem a gép elé és ellenőriztem az emaileket és kotorásztam a neten. Délután fél 5-kor Lois hazaért és ketten uzsonnáztunk. Fél hatkor vacsiztunk kettesben, mert ma este nem ugrik be hozzának a Sarah: biliárdozik ma este egy városi kocsmában Mark-kal, a legjobb barátnőjének, Sam-nak a ferjével együtt.

Nincsenek megjegyzések: