2009. január 7., szerda

2009. január 6. kedd

Hajnalban - felkeltem és ellenőriztem az emaileket. A budapesti levelezőpartnerem, Tünde tegnap emailezte, hogy sikerült munkába visszatérnie a betegszabadsága és az ünnepek után, ott van ma a munkahelyén, de nagyon fáj még a háta, holnap (azaz a mai napon, kedden) az ortópéd orvoshoz megy. Hozzácsatolt fantasztikus fotókat magáról a hastáncruhájában: tavaly hastáncórára járt, de sajnos a hátproblémak miatt már nem tudja folytatni.

Reggel 8-kor a mama telefonált, hogy ismét nem működik a cirkója, átjöhetnék. Mondtam, hogy beütemeztem 9 órára egy Skype-hívást Ildikóval , de a hívás után rögtön átjövök hozzá.

Reggel 9-tól beszélgettem egy órát Ildikóval a Skype-on keresztül. Kikérdeztem a Debrecen érdekességéről, a Hajdúság történetéről, Ildikó babonásairól és a csillagjegyéről.

Delelôtt 10-kor Lois elment kocsival a francia barátnőnkhöz, Andrée-hoz és vele beszélgetett egy órát. Én pedig átmentem gyalog a mamához. Vittem magammal azt a rádiós ébresztőórát, amit vásároltam neki tegnap az Argosban. Érkeztem a mamához, forró vizet öntöttem a külső csövekre és 3 kísérlet után végül így kijavítottam a cirkót. Aztán megpróbáltam beburkolni régi függönnyel és törölközőkkel ezeket a külsô csöveket a konyhaablak alatt. Fázva és dideregve bementem a házba, teát főztem, aztán felmentem az emeletre, felszerelte az új rádiós ébresztőórát a mama ágya mellett.

Délben Lois is benézett a mamához, és ketten elmentünk busszal a városba. Vásároltunk kéthárom dolgot a mamának. Beugrottunk a Tesco-ba, de nem sikerült találni a mama kedvenc kekszét, a Marie kekszet – ó jaj! Úgy látszik, hogy manapság nem található sehol ez a “finom” kaja. Ebédeltünk a Cavendish House éttermébe - sonkás panninit, kávé. Hazajöttünk.

Lois szorgoskodott a konyhában, készítette a vacsorát. Én pedig felmentem az emeletre, lefeküdtem az ágyunkon, szundítottam egyet.Délelőtt 4-kor felkeltem, és teáztunk ketten.

Este 6-kor a Sarah érkezett melóból, és hármasban vacsoráztunk. Ismét nálunk alszik, mert a lakása körül utak és lejtôk még jegesek és veszélyesek.

Nincsenek megjegyzések: