2009. január 7., szerda

2009. január 7. szerda

Hajnali 6-kor kitettem a kukát, de hiába - később a szomszédunk, Bob közölte velem, hogy kivételesen ezen a héten csütörtök lesz a gyűjtési nap az ünnepek utáni késések következtében.

Reggel 9-kor átmentünk gyalog a mamához. Szerencse, hogy a tegnapi jó munkám következtében, ma reggel nem fagyottak meg a mama cirkójának a külső csövei. Beszélgettünk egy órát a mamával, aztán hazajöttünk.

Lomtalanítottam és kiporszívoztam a házban, mert ma este Cooke-ék jönnek hozzánk vacsorázni. Zuhanyoztam és hajat mostam. Lejöttem a földszintre, felszereltem a nappaliban az új DVD-játszót, amit vásároltunk karácsony előtt.

Aztán Lois is zuhanyozott és hajat most, én pedig készítettem az ebédet - sós marhahúst, sajtot, kenyeret, uborkát, paradicsomot, salátát, a házi chutney-t, gyümölcslét. Lois lejött az emeletről, és ebédeltünk ketten.

Délután 2-kor felmentem az emeletre, szundítottam egyet. Lois közben ellenőrizte az emaileket, aztán elkezdte készíteni a vacsorát.Délután 4-kor uzsonnáztunk ketten - karácsonyi süteményt, tea.

Este fél 7-kor megérkeztek a vendégeink, és négyen vacsoráztunk, aztán letelepedtünk a nappaliban, csevegtünk. Mindeközben a Sarah telefonált, hogy hazaért a lakásába, de eldöntötte, hogy otthon alszik, mert hazafelé menet, valami baj történt az autójával: a motor hihetlenül zajos volt, és nem tudja, hogy mitôl: holnap a szervíznek telefonál.

Nincsenek megjegyzések: