2009. január 24., szombat

csilli-villi új fólia-zsírpapír-tartó


Reggel 8-kor elmentünk kocsival a Sainsburys-be a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazajöttünk, aztán átmentünk gyalog a mamához, átadtuk neki a kajáját, teát főztünk, csevegtünk vele egy órát.

Hazajöttünk. Lois zuhanyozott (persze a fűrdőkádban guggolva), hajat most, én pedig szorgoskodtam a kamrában, bevettem a kevesen használt elektromos fúrót és felszereltem egy csilli-villi új fólia-zsírpapír-tartót a kamra falára. Lois teljesen elképedt, amikor kijött a fűrdőszobából.

Ebédeltünk ketten, aztán Lois elment kocsival a Bath Road bevásárlóközpontba, teázott három barátnőjével - szuperjó nőies csacsogás volt szerinte. Én pedig leültem a gép elé, ellenőriztem az emaileket, aztán megnéztem a Youtube-on két videót, amelyeken két énekesnő Bródy János “Ha én rózsa volnék” című dalt énekelt. Ez a dal lesz a téma, amikor legközelebb magyarul beszélek Ildikóval. De holnap angolul beszélünk. Délután 3 óra körül küldött nekem Ildikó a jövő angol irodalomkurzussal kapcsolatos előadásjegyzeteket, amiről beszélünk holnap délelőtt. Mindeközben eszembe jut, hogy már motoszkál a fejemben az a Bródy János-dal! Segítség! Lois hazaért és vacsiztunk ketten.

Nincsenek megjegyzések: