2009. május 31., vasárnap

Stephen és Diane utolsó napja

Kép: (balról jobbra) Lois, Diane és Stephen az Old Farmer's Arms kocsmában

Kép: (balról jobbra) Lois, Stephen és Diane az Old Farmer's Arms kocsma parkolójában

Kilenckor négyen reggeliztunk, aztán fél tízkor Lois, Stephen és Diane kocsival elment a városi templomba: odafelé menet felvették Andrée-t, a francia barátnőnket. Én pedig gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, és rendeztem a tablettatartó doboz segítségével a mama orvosságát a jövő hétre.

Hazajöttem és szorgoskodtam két órányit a ház mögött, gyomláltam és kapáltam a veteményes kertben. Fél kettőkor érkezett haza Lois, Stephen és Diane és négyen kocsival elmentünk Bishops Cleeve falvába, betértünk az Old Farmer’s Arms kocsmába és ebédeltünk a két vendégünk rovására, mert holnap elutaznak Wales felé.

Fél négykor érkeztünk haza, és teáztunk a ház mögötti kertben és Lois és Stephen családfájáról beszélgettünk.

Este Stephen és Diane becsomagolta két bőröndbe a holmijukat, mert holnap eltávoznak. Nyolckor elmentünk sétálni egyet a falu körül a hegyek lábáig.

Nincsenek megjegyzések: