2009. május 4., hétfő

2009. május 4. hétfő

Kép: Lois újrafesti a fürdőszobát

Délelőtt Lois újrafestett négyből három fürdőszobafalat, én pedig szorgoskodtam a ház mögötti kertben, kiástam gyomok garmadát, aztán készítettem az ebédet.

Kép: a korai 50-es években – balról jobbra Nina (Lois egyik barátnője), Andrew (Lois öccse), Linda (Rosemary húga) és Lois

Kaja után Lois festett tovább, én pedig beszkeneltem a gépbe 23 regi fekete-fehér fotót (lásd a példát alul): holnap egy kis kiruccanást teszünk Somerset megyébe, és meglátogatjuk Lois egyik gyerekkori barátnőjét, Rosemary-t. A gyerekkorában Lois sok nyarat töltött Cornwall megyében Rosemary-vel és a családjával együtt. Délután négykor gyalog átmentünk a mamához, teát főztünk és csevegtünk vele egy órányit, aztán hazajjöttünk. Kettesben vacsoráztunk, aztán tévéztünk és korán lefeküdtünk....zzzzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: