2009. május 18., hétfő

a találkám Ray-val, a pocakos tai chi tanárunkkal

Kép: a springbanki közösségi központ, ahol reggel 9-kor „találkám” volt Ray-val, a pocakos tai chi tanárunkkal

Kép: Lois hazatér a fodrásztól: „Floppy Dog”, Lois legkedvencebb kajla fülű plüsskutyája ámulja-bámulja a „birkanyírást” a heverő tetejéről: azt mondja, hogy „szép látványt mutat hátulról”.

Reggel fél kilenckor kocsival elmentem a springbanki közösségi központba a heti tai chi órára. Lois mondta, hogy ellógja a mai órát azért, mert a múlt héten időről időre szédült a feje. Amikor megérkeztem a közösségi központba, rájöttem, hogy én ma az egyetlen diák vagyok, ami kicsit kínos volt: két héttel ezelőtt, amikor ketten utoljára mentünk arra az órára, összesen hatan voltunk (5 nőt is beleértve!). De mégis nagyon érdekes volt a mai óra, mert négyszemközt beszélgethettem Ray-val, a pocakos tanárunkkal. Ray nekem nagyon jó tanácsokat adhatott a testem egyensúlyával kapcsán. Azt mondta, hogy állva egy kicsit bal felé dől a testem: erre nem jöttem rá.

Az óra után teáztunk, aztán hazafelé jövet beugrottam az Argosba, mert egy csilli-villi új digitális freeview tunert akartam vásárolni, de sajnos kifogyott: ó jaj!

Hazaértem, és ketten gyalog elmentünk a faluba a helyi „gondozók” csoportjának a havi találkozójára. Jane, a megyei tanács szociális osztályának képviselője nekünk jó tanácsokat adott, a téma „a változásokkal való szembesülés” volt: sok változásról beszélt, pl. a fogyatékos rokon haláláról, vagy elfekvőbe való beköltözéséről stb. Nagyon érdekes volt, amit mondott, és egy parázs vita alakult ki.

Hazajöttünk és kettesben ebédeltünk. Kaja után Lois elrohant a fodrászhoz, én pedig letelepedtem a tévé elött és szunyókáltam...zzzzzz!

Sarah telefonált, hogy ezen a héten a városban dolgozik mindennap, tehát nem nálunk, hanem Francisnál, az új lovagjánál vacsorázik.

Háromkor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán haza. Leültünk Loisszal a gép elé és rendeltünk két fából készült háztáblát. Az egyik szülinapi ajándék lesz, mert május 27.-e lesz Ed, a vőnk 34. szülinapja, és a másik háztáblát magunknak tartjuk.
Este hatkor kettesben vacsoráztunk, aztán letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Nincsenek megjegyzések: