2009. május 2., szombat

Sarah "Salsa Squad" nevű csoportjának utcai mutatványa a Waterstones könyvesbolt előtt

Kép: Sarah és a táncpartnere (balra, a lámpaoszlop előtt)
Kép: Sarah és a táncpartnere (jobbra)
Kép: sok-sok néző lelkesen beszáll a táncba
Kép: Sarah kis pihenőt tart a számok közötti szünetben
Kép: a Salsa Squad a „Street Shuffle” című számot ad elő

Reggel 8-kor kocsival elmentünk a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazafelé jövet beugrottunk a mamához és átadtuk neki a „mamatápot”. A mama nagyon rosszkedvű volt, tehát nem maradtunk.

Hazaértünk. Lois zuhányozott és hajat mosott, aztán kocsival elmentünk a város központjába, és megnéztük azt a mutatványt, amit Sarah „Salsa Squad” nevű csoportja előadott a Waterstones könyvesbolt előtt. Nagyon élveztünk, és sok néző is vérszemet kapott és lelkesen beszállt a táncba. A mutatvány után Loisszal beugrottunk egy kis étterembe és kettesben kávéztünk, aztán hazajöttünk.

Kettesben ebédeltünk a kerti asztalnál. Kaja után Lois szorgoskodott a veteményes kertben és az üvegházban, babot zsázsát, paradicsomot és tököt ültetett. Én pedig a kerti asztalnál ülve elovastam két oldalt a magyar nyelvű regényemből. Háromkor elbújtunk a bokrok möge, és ott, ahol a szomszédok nem lehettek szemtanui a bumfordi technikánknak, újra kipróbáltuk a tíz tai chi pozíciót: nagyon pihenős és kielégítő volt, közosen pihentünk és nagyon-nagyon élveztük. Aztán Lois dolgozott tovább a veteményes kertben, én pedig gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem. A mamának sokkal jobb kedve volt, hála Isten!

Este hatkor kettesben vacsiztunk a kertben, aztán bementünk a házba és letelepedtünk a heverőre a nappaliban. A tévében valami hülye vetélkedő ment, tehát rádiót hallgattunk: Geoffrey Chaucer (c.1343 – 1400) „Troilus és Cressida” című versének a dramatizációja ment a BBC Radio 4 nevű csatornáján. A történet ősi Trójában játszódik. Két részben van ez a sorozat: az első epizód végén Cressida, a szép özvegy és Troilus herceg első együttléte javában tart (Cressida hátborzongató nagybácsija, Pandarus a kerítő szerepben tetszeleg).

Nincsenek megjegyzések: