2009. május 26., kedd

2009. május 25. hétfőn

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem. Tízkor „Magyar” Mike megérkezett és tanultunk magyarul. Mike beszámolt a mostani ausztráliai útjáról, de nem mutatta meg nekem azokat a digitális fotókat, amelyeket csinált az utazás alatt. Mondta, hogy laptopat akar venni, de a kivánt laptopját rendelni kellett annak a helyi számítógépüzletnek, amit Mike használ. Pénteken megy kivenni.

Mike távozott és egyedül ebédeltem. Kaja után elkezdtem lenyírni a ház mögötti sövényeket, de sajnos csak fél óra után kimerült a sövénynyíró eleme, és abba kellett hagynom ezt a feladatot. Töltésre tettem az elemet, aztán szorgoskodtam a kertben: a konyhaablak alatti csapot használva teletöltöttem két öntözőkanna segítségével a veteményes kertben levő esővízgyújtőt – hurrá!

Egyedül vacsiztam, majd letelepedtem a nappaliban, tévéztem. Megnéztem egy dokumentumfilmet az első európaiakról: a „bennszülött” neandervölgyi emberekkel való kontaktus, a jégkor kezdete, a Törökországban feltalált mezőgazdaság fejlesztése stb...zzzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: