2009. május 4., hétfő

2009. május 3. vasárnap

Kép: kivételesen átkapcsoltunk az egyik vásárlási csatornára

Reggel 9-kor beszélgettem Ildikóval a Skype-on, a téma angol előljárós igék volt – pl call off, let off, level off, wear off, work off, rémeeeeeeessssssssss! Lois közben kocsival elment a városi templomba a két szokásos heti szolgálatra és az Igére.

A Skype-hívás után munkához láttam a konyhában, készítettem az ebédet. Emellett közben még két feladatot végeztem: vagyis lenyírtam a ház előtti füvet és a ház mögötti füvet, és beugrottam a mamához és a kis tablettatartó doboz segítségével rendeztem neki a orvosságát a jövő hétre, aztán hazarohant.

Fél kétkor Lois hazaért és kettesben ebédeltünk. Kaja után Lois leült a gép elé és ellenőrizte az emaileit, én pedig letelepedtem a kedvenc fotelembe és szundítottam egyet....zzzzzzz!!!!

Négykor uzsonnáztunk: tea és sütemény...az igazi angol teadélután...fincsi!!!!! Este letelepedtünk a heverőre és tévéztünk. Valami hülye vetélkedő ment, tehát kivételesen átkapcsoltunk az egyik vásárlási csatornára. Ámultuk-bámultuk az eladónő fullos ékszereit, de a végén úgy tettünk, mintha skótok volnánk, és nem rendeltünk semmit.

Nincsenek megjegyzések: