2009. május 27., szerda

2009. május 26. kedd

Reggel kocsival átmentem a mamához, felvettem egy doboz vitamintablettát: a mama akarta, hogy cseréljem a városi bioboltban ezt a dobozt, mert sokkal jobban szeretik kapszula formájában ezek a tablettákat – ó jaj!

Berobogtam a város szélére, parkoltam díjmentesen az utcán – hurrá! Gyalog továbbmentem a városba, beugrottam a Wilkinsonsba, vásároltam két fotóalbumot (Lois megkért, hogy beragasszak egy millió fotót a távolléte alatt) , három doboz autólégfrissítőt (ami „csajozásra ideális” a felirat és a kép szerint, de mégiscsak hihetetlenül büdös már az autónk légtere – lehet kerülgetni a témát, de az a helyzet, hogy undorító!), valamint négy AA-s elemet is (a mama mondja, hogy már nem működik a távírányítója, de persze szokás szerint a 2 kimerült elem ennek az igazi oka: a mama nagyon szereti nyúzni a távírányítóját!!!).

Beugrottam a bioboltba, cseréltem a mama vitamintablettákat. Aztán elrohantam a városi Argosba, 5 tartalék porszívózacskót vettem a mamának, és önmagunknak egy digitális freeview tunert is, majd gyalog visszarobogtam a kocsimba, elment a peremvárosi Argosba, új porszívót vettem a mamának, aztán hazasiettem.

Összeállítottam az előszobánkban a mama csilli-villi új porszívóját, majd kocsival átrobogtam a mamához, átadta a porszívót és teát főztem. Amikor megérkeztem, a mama éppen Dave-val, a barátságos környéki asztalossal csevegtett: Dave azért jött, hogy kijavítsa a mama fészerének a tetejét, de sokkal szívesebben teát iszik. Hazajöttem.

Egyedül ebédeltem, aztán kimentem a ház mögötti kertbe, nyírtam Bobbal, a szomszédunkkal közös sövényekünket, aztán uzsonnáztam a csilli-villi új kerti asztalnál. Öt órakor bementem a konyhába és nekiláttam a vacsora készítésének. Sarah telefonált, hogy hétkor érkezik meg a melóból, tehát természetesen időzítettem hétre a kaját, de sajnos késett Sarah fél órát, így egyedül vacsiztam, aztán felmelegítettem Sarah kajáját, amikor végre megérkezett. Nagyon érdekes!

Nincsenek megjegyzések: