2009. május 19., kedd

nyaralási tervek

Reggel fél kilenckor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, zsíroztam a szobaajtók sarkait, aztán hazajöttem.

Délelőtt tízkor „Magyar” Mike megérkezett a „magyaróránkra”, de sajnos megint többnyire csak angolul beszélgettünk: Mike beszámolt angolul az ausztráliai utjáról – csak egy hete érkezett vissza Angliába. Azt mondta, hogy Ausztráliában sok-sok digitális fotót csinált, és a szándéka az, hogy csilli-villi új laptopot vásárol, amiben tárolhatja ezentúl a fényképeit: jövő hétfőn hozza magával az új laptopját, és azt akarja, hogy én segítsek neki feltölteni az új gépébe a fotóit. Szóval a legközelebbi „magyarórán” is senki nem fog magyarul beszélni! De nem baj, látod, ilyen az élet!

Az úgynevezett „magyaróra” alatt Lois közben újrafestette vörösre a házunk fedett bejáratának a padlóját (járólapjait).

Mike távozott, és kettesben ebédeltünk. Kaja után leültünk a gép elé és hotelszobákat lefoglaltunk a júniusi cornwalli utunkra. Elég mozgalmas lesz, a következő hat hét:

Május:
21. csütörtök: Lois unokatestvére, Stephen és a felesége Diane megérkezik Ausztráliából
22. péntek: családi hepaj - Peter, Pat, Roger (Észak-Angliából), Richard (Írországból) meglátogat minket és tölti nálunk a napot. A „Royal Oak” falusi kocsmában ebédelünk
23. szombat: Stephen, Diane és Lois elmegy Észak-Angliába egy 6-napos intenziv biblia-tanfolyamra
29. péntek: Stephen, Diane és Lois visszaérkezik.
30. szombat: Stephen, Diane, Lois és én 1-napos kiruccanást teszünk Anglia dél-nyugati részén fekvő Somerset megyébe egy másik családi hepajra, amit Rosemary és a családja rendez.

Június:
5. péntek: Lois szülinapja
11. csütörtök: elutazunk Anglia dél-nyugati részén fekvő Devon megyébe, egy éjszakát a dartmoori mocsárokon töltünk
12. péntek: továbbmegyünk Cornwall megyébe, két éjszakát St Austell közelében töltünk: megnézzük az Eden Project-et, azaz a híres gigantikus eko-projectet, és Heligan meseszép “elveszett kertjeit” is.
14. vasárnap: továbbmegyünk St Ives-ba, és 9 napot az unokatestvérem kikötőhöz közeli kis nyaralóházában töltünk Alisonékkal, Sarahval és Francisszal, Sarah új lovagjával együtt.
23. kedd: eltávozunk St Ivesból, és visszautazunk Devon megyébe, két éjszakát Dartmooron töltünk, és kettesben sétálunk a romantikus és kísérteties mocsárokon.
25. csütörtök: hazaérkezünk.

Ma délután szorgoskodtunk a fürdőszobában, itt-ott tettünk-vettünk, aztán kettesben uzsonnáztunk a nappaliban. Aztán Lois kiment a ház mögötti kertbe és babot ültett a gyakori záporok közötti szünetekben. Én pedig letelepedtem a kedvenc fotelbe és elolvastam még hét-nyolc oldalt a magyar könyvemből, Móricz Zsigmond „Légy jó mindhalálig” című regényéból. Este hatkor kettesben vacsiztunk, majd letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk.

Nincsenek megjegyzések: