2009. május 30., szombat

2009. május 29. péntek

Reggel 7-kor kocsival elmentem a Sainsburysba a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak is és a mamának is. Hazajöttem és ide-oda beraktam a mi élelmiszerünket, aztán gyalog átmentem a mamához és átadtam neki a „mama-tápot”, teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Kilenctól beszélgettem Ildikóval a Skype-on egy órányit, a téma a veszélyeztetett fajok és a globális felmelegedés: rééémes, borrrrzasztó! Zuhanyoztam és azután takarítottam tovább a házat és lomtalanítottam a kertet. Délután egykor egy kis pihenőt tartottam és egyedül ebédeltem a kerti asztalnál: megpróbáltam megenni minden maradék kaját, amit találtam a hűtőben (sikeresen) - fincsi!

Ötkor Lois, Stephen és Diane megérkezett Észak-Angliából és vacsoráztunk a kerti asztalnál. Kaja után négyen sétáltunk egyet a falu és a lóversenypálya körül. Láttuk, hogy a Wychwood zenefesztivál zajlik a lóversenypályán ezen a hétvégén: hazajöttünk és letelepedtünk a nappaliban, régi családi fekete-fehér fotókat néztünk, aztán lefeküdtünk….zzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: