2009. május 18., hétfő

2009 május 17. vasárnap

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, rendeztem a tablettatartó doboz segítségével a mama orvosságát a jövô hétre. Hazajöttem, és elkezdtem tovább takarítani a házat, és kiporszívóztam megint az emeletes szobákat.

Tizenegykor ment el Lois a templomba, ami a szokásosnál másfél órával később volt: el akarta lógni az első szolgálatot, szóval csak a másodikban akart részt venni, mert neki sajnos szédült a feje időről időre a múlt héten. Délután egykor hazaért: szerencsére nem volt problémája a templomban. Kettesben ebédeltünk.

Kaja után szunyókáltunk a heverőn, öregedünk mitagadás! Ötkor beszélgettem Ildikóval a Skype-on, a téma Moricz Zsigmond „Légy jó mindhalálig” című regényének a második fejezete volt. Megtudtam sok új szót, a meseszép „divatmajom” és „pápaszem” kifejezéseket is beleértve. Fantasztikus nyelv a magyar! Nem csoda, hogy annyira imádta ezt a nyelvet George Bernard Shaw, az ír író.

Hat órakor kettesben vacsoráztunk, aztán leültünk a gép elé és böngésztünk a neten eladó háztáblák között. Május 27.-én lesz a vőnknek, Ednek szülinapja, és megkért egy csilli-villi új fából készült háztáblát. Nekünk is van szükségünk egy háztáblára. Emaileket is küldtünk: Stephennek, Lois második fokú unokatestvérének, aki megérkezik csütörtökön Ausztráliából Diane-nal, a feleségével: és Lois másik rokonának, Richardnak, aki pénteken megérkezik Írországból.

Nyolckor letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk....zzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: