2009. május 7., csütörtök

csetlünk-botlunk a fürdőben

Kép: megint csetlünk-botlunk a fürdőszobában

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem. Hazafelé jövet beugrottam a sarki közértbe, mert a mama akarja, hogy küldjenek a vegytistítóhoz két párnahuzatot.

Délelőtt szorgoskodtunk a fürdőszobában és a konyhában. Felvittem fehér alapozó festéket a fürdőszoba mennyezetére (a fürdőkád felett, ahol éveken át sok-sok gőzölgő melegvíz hatására teljesen levált a tapéta!!! Gareth, Sarah volt lovagja megpróbálta újraragasztani két évvel ezelőtt, de sajnos nem sikerült jól), és emellett a konyha kéményének a falaira. Aztán kettesben cseteltünk-bottoltunk a fürdőszobában, szegélydíszt ragasztottunk közvetlenül a mennyezet szintje alá a mosdókagyló, a vécé és az ajtó felett.

Ebédeltünk a kerti asztalnál, aztán én felvittem fehér festéket a fürdőszoba mennyezetére a fürdőkád felett, Lois pedig magnólia-színúre festette a konyha kéményének a falait. Négykor uzsonnáztunk a kertben.

Este fél hétkor Sarah megérkezett a melóból, és hármasban vacsoráztunk. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába, mi pedig totál kidőltünk....zzzzzzz. Mitagadás öregedünk!!!!

Nincsenek megjegyzések: