2009. május 20., szerda

2009. május 20. szerda

Kép: Lois pózol a csilli-villi édi-bédi új kerti garnitúránk között

Ma reggel egy hét óta először nem esett az eső, tehát a szokásos fél órás tornázásom, kondizásom és tai chi mozdulataim után kicsoszogtam hét óra körül a ház mögötti kertbe és elkezdtem összeállítani a csilli-villi édi-bédi új kerti garnitúránkat. Bob, a szomszédunk ugyanakkor szorgoskodott a veteményes kertjében a kerítés túloldalán, és átadott nekem három hagymát és négy reteket. Köszi, Bob! Nyolckor egy kis pihenőt tartottam, visszamentem a házba, felmentem az emeletre, és Loisnak teát hoztam az ágyba.

Reggeli után kimentem újra a kertbe, befejeztem a kerti garnitúra összeállítását, aztán elkezdtem lenyírni a füvet. Loisnak találkája volt közben a nappaliban Barbarával, a lábápolónôjével.

Kettesben ebédeltünk a csilli-villi édi-bédi új kerti asztalnál, aztán felmentünk az emeletre, szorgoskodtunk a vendégszobákban, mert holnap Lois második fokú unokatestvére, Stephen és a felesége, Diane megérkezik tíz napra Ausztráliából.

Uzsonnáztunk az ebédlóben, aztán gyalog elrohantam a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit. Kitettem a ház elé a mama kukáját, mert holnap lesz a gyűjtési nap. Leültem a mama gépe elé, és a mama kiválasztott egy elektronikus születésnapi üdvözlőlapot, amit Elizabethnek, az unokatestvéremnek küldtünk: szombaton lesz Elizabeth szülinapi bulija Cirencester közelében (innen húsz mérföldre, vagyis 35 km-re), és eljövünk a mamával.

Hazajöttem, és kettesben vacsoráztunk. Kaja után Lois böngészett a régi fehér-fekete családi fotói között, mert pénteken lesz a nagy családi hepaj: Stephen, Diane, Richard, Roger, Maria (Roger felesége), Peter, Pat, Peter és Pat fia (nem tudom, hogy hivják), Lois és én (bár én kicsit felesleges leszek!).

Én letelepedtem a nappaliban, tévéztem és szunyókáltam. Öregszem, mitagadás. Megnéztem egy videót a 3 héttel ezelőtti utcai mutatványról, amit Sarah „Salsa Squad” nevű tánccsoportja előadott a városban a Waterstones könyvesbolt előtt.

Nincsenek megjegyzések: