2009. május 24., vasárnap

Liz, az unokatestvérem születésnapi bulija

Kép: Liz: Ros, Liz menye (jobbra ülve, kamerával): és Ros két kisgyereke Liz születésnapi tortájával
Kép: a mama kilép a lelkészház ajtaján

Kép: a mama (89 éves) és az ifjúkori barátnője, Beryl (90 éves)

Kép: 1935-ben a Malverns-hegységen: a mama és Beryl

Reggel fél kilenckor négyen reggeliztunk, aztán kocsival elmentem a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazafelé jövet beugrottam a mamához és átadta neki a „mamatápot”, aztán hazajöttem. Stephen és Diane közben gyalog elment a városba a vásárlóközpontban kószálni és egykét inget venni, amit Stephen a jövő héti biblia-tanfolyam alatt fog viselni: hallotta, hogy az angliai biblia-tanfolyamokon az öltözködés nem olyan egyszerű, mint Ausztráliában. Kölcsönkért tőlem egy zakót is. Lois felment a fürdőszobába és zuhanyozott.

Elbúcsúztunk egymástől, és én kocsival elmentem Coln St Aldwynsba, egy kis faluba az unokatestvérem, Liz 70. szülinapi bulijára: odafelé menet feltettem a mamát. Lois, Stephen és Diane közben kocsival elment Derbyshire megyébe a 6-napos intenzív biblia-tanfolyamra.

Liz fia, Craig anglikán lelkészpásztor, és a bulit a viktoriánus korszakban épült falusi lelkészházban tartották. Craig házas két kisgyerekkel. Sok-sok rokonunk és barátunk volt jelen, és nagyon jól szórakoztunk. A mama a nagy örömére megtudta, hogy az ifjúkori barátnöje, Beryl is van jelen: hatvan év óta nem látták egymást. Kéthárom óráig szuperjó családi csacsogás tombolt, de sajnos hazafelé rájöttem, hogy kicsit gyengélkedem és gyomorrontásom van. Gyorsan leraktam a mamát a háza előtt, aztán hazarobogtam és totál kidőltem......jaj nekem!!!!

Nincsenek megjegyzések: