2009. május 29., péntek

2009. május 28. csütörtök

Reggel háromnegyed nyolckor gyalog átmentem a mamához. Odafelé menet beugrottam a faluba, pénzt kitettem a mama kedvéért a falusi bank előtti automatából. Megérkeztem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, és kitettem a mama kukáját, mert holnap lesz a gyűjtési nap. A mama mondta, hogy Sarah W-nek, a bejárónőjének nagyon de nagyon tetszett a mama csilli-villi új porszívója – hurrá! Hazajöttem.

Kilencórától beszélgettem Ildikóval a Skype-on, a téma „a generációs különbségek” volt: rééémes, borrrrzasztó! Most csak háromnégy hét van Ildikó angol vizsgáiig. A beszélgetésünk alatt a mama telefonált, hogy Polly, a macskája lehányta a konyhában a padlót és az előszobában a szőnyeget.

Tízkor befejeztük Ildikóval a beszélgetünket: kimentem a kertbe és lenyírtam a füvet. Aztán elrohantam a mamához, tisztogattam a konyhában és az előszobában, majd hazajöttem. Egyedül ebédeltem a csilli-villi új kerti garnitúránknál, aztán letelepedtem a nappaliban, és szundítottam egyet a tévé előtt. Dél órakor kitakarítottam és kiporszívóztam a házat, mert holnap tér vissza Észak-Angliából Lois és az ausztrál vendégeink, Stephen, Lois második fokú unokatestére és Diane, Stephen felesége.

Fél hétkor nekiláttam a vacsora készítésének: rántott halszeletek krumplival és paradicsommal – fincsi! Hétkor Sarah megérkezett a melóból és kettesben vacsiztunk a kertben. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába, én pedig letelepedtem a nappaliban és tévéztem.

Nincsenek megjegyzések: