2009. május 14., csütörtök

2009. május 14. csütörtök

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órát, aztán munkához láttam. Sok-sok feladat várt rám a 4 napos távollétem következtében. Ó jaj! Hazajöttem.

Kép: Rosalind meghívója

Meghívót kaptunk Rosalindtól, a 11 hónapos unokánktól (lásd felül) – egy hónap múlva lesz az első szülinapi zsúrja - hurrá!

Kép: Lois szorgoskodik a virágoskertben

Délelőtt szorgoskodtunk a kertben, mert tényleg burjánzottak a gyomok, a bokrok és a kis vegetáció stb. Egy hét múlva Lois második fokú unokatestvére Stephen, és Stephen felesége, Diane jön Ausztráliából, és nem akarjuk, hogy a kert egy dzsungelhez hasonlítson.
Kettesben ebédeltünk, aztán megint kimentünk a kertbe. Egy óra munka után felmentünk a hálószobába és lefeküdtünk egy órányit. Fél négykor kikászálódtunk az ágyból, uzsonnáztunk a nappaliban, majd folytattuk tovább a munkát. Kemény ez az élet!

Fél hatkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába, mi pedig letelepedtünk a nappaliban, totál kidőltünk....zzzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: