2009. március 24., kedd

Végre szakemberek vagyunk! De pontosan miben?

Reggel 5-kor felkeltem, és szokásom szerint lecsoszogtam a lépcsőn, beléptem a nappaliba, és tornáztam és kondiztam egy félórányit a tévé előtt. Aztán felcsoszogtam a lépcsőn, beoldalogtam a második vendégszobába, és a magyar és azután a francia szókincsemet teszteltem a tartalék számítógépen. Jelest kaptam – hurrá! Aztán belebújtam az ágyunkba. Nyolckor keltünk fel.

Reggel 9-kor Kathy és Steve kocsival elment a Three Choirs szőlőskertbe megkóstolni a helyi borokat, bár Steve megjegyezte, hogy szerinte az angol borok még pocsékabbak is, mint a pennsylvaniai borok – ó jaj!

Reggel fél tízkor Loisszal együtt gyalog átmentünk a falusi könyvtárba, mert ma délelőtt a gondozóknak szóló kurzusunk utolsó órája volt. Azokról a problémákról beszélgettünk, amikkel az embernek akkor kell szembesülni, ha szociális intézményekkel, kórházakkal, orvosokkal, szociális gondozókkal stb van dolga. Az óra végén bizonylatot kaptunk arról, hogy részt vettünk a képzésen (lásd kép fent). Hazajöttünk.

Kettesben ebédeltünk. Kaja után gyalog elmentem a faluba három DVD-vel a kezemben. Betértem a postába, elküldtem a Franciaországban élő barátnőnknek, Annie-nak a DVD-t, amit a Memories-4-Keeps helyi kiscég áttöltött azokról a kazettákról, amit Annie leforgatott Ausztráliában a mostani látogatás alatt. A cég két másolatot is csinált, és az egyiket Annie Angliában élő édesanyjának, a másikat Shivának, Annie Ausztráliában élő lányának elküldtem. Hazajöttem.

Lois megcsinálta a vasalást, én pedig felmentem az emeletre, lefeküdtem és szundítottam egyet. Időközben Kathy és Steve megérkezett, és ők is felmentek a lépcsőn a szobájukba és lefeküdtek.

Délután 5-kor mindnyájan felkeltünk és uzsonnáztunk. Este fél 7-kor Sarah megérkezett a melóból és ötön vacsoráztunk. Kaja után Sarah hazament kitakarítani és kiporszívózni a lakásában, mi pedig négyen átmentünk a Royal Oak kocsmába egy italra. A kocsma magyar nemzetiségű bárigazgatónője felvette a rendeléseinket. Hazajöttünk és lefeküdtünk...zzzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: