2009. március 19., csütörtök

Annie filmje





Reggel 9-kor munkához láttam a házban, kitakarítottam és kiporszívóztam, mert Kathy, az Amerikában élő húgom és Steve, az amerikai férje szombat megérkezik. Tízkor a mama telefonált, hogy elhányta az orvosságát, és biztos, hogy a bejárónője „véletlenül” beletette a mama kukájába, amit én kitettem tegnap délelőtt a mama háza elé. Még nem jöttek a kukások, tehát átmentem a mamához, szisztematikusan átkutattam a kukáját, de nem találtam a mama orvosságát. Átadtam neki azokat a friss tablettákat, amelyeket kivettem tegnap a patikából. Hazajöttem.

Délelőtt tízkor, egy kis barkácsolást beiktattam abban a vendégszobában, ahol Kathy és Steve aludni fog: az eszközeim – a fúróm és a csavarhúzóm volt (néhány csavart is használtam: ki mondta, hogy nem vagyok jártas a barkácsolásban?). Lois mindeközben megágyazott és megcsinálta a leporolást.

Tizenegykor egy kis pihenőt tartottunk és teáztunk a kerti asztalnál. Azután Lois nekirontott a mosásra váró ruháknak, majd kiteregette a kertben. Én pedig szorgoskodtam a kert végén, befejeztem a fészer javítását.

Kettesben ebédeltünk a kertben, aztán kétkor felmentünk az emeletre, ágyba bújtunk és szundítottunk egyet....zzzzzzz!!!! Fél négykor felkeltünk és gyalog mentünk Patriciához, aki innen 1 mérföldre lakik. Teáztunk és csevegtünk egy órányit Patriciával és Tommal, Patricia férjével. Hazajöttünk.

Fél hatkor Claire felcsengetett. Vitte magával a két videokazettát, amit a Franciaországban élő barátnőnk, Annie leforgatott Ausztráliában a mostani látogatás alatt. Clairenek sikerült DVD-re áttölteni a kazettákat. Claire vállalkozó, egy kis helyi céget irányít, ami a DVD-re való áttöltésre specializálódik.

Este negyed hétkor Sarah megérkezett a melóba és hármasban vacsoráztunk. A kaja után Sarah hazarohant egy kicsit pilledni.

Nincsenek megjegyzések: