2009. március 18., szerda

2009. március 18. szerda

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit. Hazajöttem.

Reggel 9-kor kocsival elmentem a a városi kommunális hulladéklerakó telep, leraktunk egy csomó kartonpapírt és egy régi kertkerítést, aztán továbbmentünk a Homebase barkács-áruházba, 6 darab fát vettünk: ha minden terv szerint alakul, holnap befejezem a fészer javítását.

Kettesben ebédeltünk és kaja után kocsival elmentünk Diana-hoz, mert ma délután az U3A által szervezett francia társalgási klub találkozója volt. Tartottam a francia kötőmód használatáról szóló előadásomat, ami meleg fogadtatásra talált. Hazajöttünk és uzsonnáztunk.

Este 6-kor Sarah megérkezett. Ma megint náthás volt, tehát nem ment a melóba. Hármasban vacsoráztunk, aztán Sarah hazarohant. Lois leült a gép elé és ellenőriztem az emaileket. Én pedig letelepedtem a nappaliban, totál kidőltem...zzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: