2009. március 1., vasárnap

Szent Dávid napja és (3 hét múlva) az anyák napja




















Képek: a lóversenypálya és a Royal Oak kocsma

Reggel fél 9-kor gyalog átmentem a mamához, teat főztem, rendeztem a mama orvosságát a jövő hétre a kis tablettatartó doboz segítségével. Hazajöttem.

Reggel fél tízkor Lois kocsival elment a templomba, én pedig kiporszívoztam és kitakarítottam a házat, aztán lenyírtam a ház előtti (270 sq ft vagy cirka 30 negyzetméteres) gyepet, majd a ház mögotti (1460 sq ft vagy cirka 160 negyzetméteres) gyepet. Nem nyírtam le a kert végén lévő 2 gyepet, mert ott a gyümölcsfák alatt nagyon árnyékos, és alig nőtt az ottani fű. Időről időre beugrottam a konyhába, ezt-azt bekapcsoltam vagy kikapcsoltam. Délután egykor Lois hazaért és kettesben ebédeltünk.

Kaja után gyalog kettesben elmentünk sétálni egyet a falu és a lóversenypálya körül. Beugrottunk a Royal Oak kocsmába, amin a walesi zászló lobogott (a mai nap Szent Dávidnak, a Wales védőszentjének a napja). [Megint itt ebben a kocsmában mához három hétre (az anyák napján) leszünk Kathyval, az Amerikában élő hugommal, és Steve-vel, Kathy ferjével: Steve-vel, az öcsémmel: Sarahval, a lányunkkal és Francisszal, Sarah új lovagjával: és nem utolsó sorban a mamával is együtt: nyolcan ebédelni fogunk.]

Délután 5-tól beszélgettem angolul Ildikóval a Skype-on. A téma: a befejezett múlt idő és a folyamatos befejezett múlt idő – rééééééééémeeeeeeees!!!! A hívás után Loisszal kettesben uzsonnáztunk, aztán tévéztünk...zzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: