2009. március 5., csütörtök

First empty your shed......




Szinte egész nap szorgoskodtam a ház mögötti kertben. Kiürítettem a kert végén lévő fészert, és hamarosan egy nagy halom kupac le volt rakva a gyümölcsfák alatt. Aztán munkához láttam, kitakarítottam és kisöpörtem a fészert. Délelőtt Lois megint a családfája leírásával foglalkozött, de ebéd után kijött a kertbe és besegített. Visszaraktuk a fészerbe a hasznos eszközöket stb, és a többi cuccot a kukába dobtuk. Sarah telefonált, hogy randija lesz ma este Francisszal, az új lovagjával és nem vacsorázik nálunk.

Két kis pihenő....

Délelőtt 11.30-tól beszélgettem angolul Ildikóval egy órányit a Skype-on. A téma: a befejezett múlt idő és a folyamatos befejezett múlt idő – rémeeeeeeeeeeeeees!!!! Itt sütött a nap, bár kicsit hűvös volt, de Ildikó mondta, hogy esik az eső ma Debrecenben (szóval valami baj történt "a természetes renddel").

Délután 4-kor Loisszal kettesben átmentünk a mamához, teát főztünk és csevegtünk vele egy órányit. Hazajöttünk és kettesben vacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések: