2009. március 16., hétfő

Körül voltam véve nőkkel, de úgy érzem, hogy nem jártam jól

Kép: Lois a virágoskertben

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit. Hazajöttem.

Reggel fél 9-kor gyalog átmentünk a falusi könyvtárba a gondozóknak szóló kurzus ötödik órájára. A pozitív gondolkodást, emellett a depresszió kezelését tanultuk. De hová tűntek a férfiak? Sem Brian, a tanár sem Leonard, a tanuló nem volt jelen. Én az egyetlen férfi voltam 14 nő között. És sajnos nem kényeztettek engem, nem ajnároztak engem. Mi a baj velem? Az egész élmény nagyon negatív és depis gondolatokat idézett elő bennem. Az óra után hazajöttünk Loisszal és ebédeltünk.

Kaja után Lois kiment a ház mögötti kertbe egy kicsit gyomlálni tovább a virágoskertben. Én pedig elmentem sétálni egyet a falu körül a hegység lábáig. Hazajöttem és besegítettem a gyomlálásba. Négy órakor abbahagytuk a munkát és uzsonnáztunk az ebédlőben.

Háromnegyed hatkor Sarah telefonált, hogy nem vacsorázik nálunk ma este, mert Francis, az új lovagja mondta, hogy vacsorát fôz neki.
Tehát megint kettesben vacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések: