2009. március 17., kedd

Okos egy mama!

Kép (balra): lenyírom a ház előtti füvet

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Meglepődve hallottam, hogy a mamának tegnap először sikerült még a távollétemben is emailet küldeni az AOL-en, vagyis az új ISP-jén (internetszolgáltató cégén) keresztül, azokat a rövid utasításokat használva, amit írtam neki a múlt héten. Szinte kilencven éves, de okos egy asszony a mama! Csak ámultam-bámultam. Hazajöttem.

Délelőtt tízkor „Magyar” Mike megérkezett, és tanultunk együtt magyarul. Megmutattam neki néhány családi fényképeket, amit készítettem 1985-ben, amikor Amerikában laktunk. Persze magyarul beszéltem a fotókról. Pennsylvaniában és New Englandben nyaraltunk, aztán augusztusban visszatértünk Angliába a QE2 óceánjáró hajón – boldog idők. Mindekőzben Lois kitakarította a földszinti szobákat, mert csak 4 nap van Kathyék látogatásáig.

Mike távozott és kettesben ebédeltünk. Kaja után Lois kitakarította tovább a földszinti szobákat, én pedig lenyírtam a ház előtti és a ház mögötti füvet. Sütött a nap, így délután 4-kor leültünk a kerti asztalnál és uzsonnáztunk.

Fél 6-kor a barátnőnk, Janet megérkezett és hármasban vacsoráztunk. Vacsora után Lois és Janet kocsival elment a színházba Mozart Varázsfuvoláját megnézni. Fél 7-kor Sarah megérkezett a melóból és vacsorát felszolgáltam. Nagyon náthás volt, tehát kaja után Sarah hazarohant lefeküdni. Holnap nem megy a melóba. Én pedig - végre egyedül - letelepedtem a nappaliban és teljesen kidőltem...zzzzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: