2009. március 14., szombat

A sherry trifle puding - fincsi!!!!

Kép: Lois kaja-készítés közben

Reggel 8-kor kocsival elmentünk a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazajöttünk, ide-oda raktunk a mi élelmiszerünket. Aztán gyalog átmentem a mamához, átadtam neki a „mamatápot”, teát főztem és csevegtem vele egy órányit.

Délelőtt tízkor kocsival elvittem Loiszt a templomba és hazajöttem. Lois 3 órát töltött a templomban a két Margarettel és Beryllel együtt: kaját készítettek a templomi ebédre, ami holnap lesz. Én pedig szorgoskodtam itthon a konyhában, készítettem a mai ebédünket. Délután egykor Lois hazajött és kettesben kajáltunk.

Kaja után én elmentem sétálni egyet a falu körül. Lois pedig szorgoskodott a konyhában, egy „sherry trifle” pudingot készített a templomi ebédre: fincsi!!! Hazajöttem és tévéztem a nappaliban: megnéztem a Wales és Olaszország közötti rögbi mérközest. Walesnek a meccs utolsó tíz perce alatt sikerült győzni (15-20-re) egy jó cél segítségével. A hat nemzet idei bajnokságában Anglia, Wales, Skócia, Írország, Francia és Olaszország közül megint Írország a legjobb csapatnak tűnik.

Kettesben vacsoráztunk, aztán letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk. Két érdekes BBC dokumentumfilmet láttunk: az első James Cook kapitányról, Ausztrália felfedezőjéről, a második a korábbi Kelet-Németországról szólt, a "kommunizmus elvesztett világa" címmel.

Nincsenek megjegyzések: