2009. március 23., hétfő

Anyák napja

Kép: a Royal Oak kocsmában az amerikai sógorom, Steve: a húgom, Kathy: a mama
Kép: anyák napja - a mama és a virágcsokra

Kép: anyák közötti beszélgetés – Lois cseveg telefonon a lányunkkal, Alisonnal: Lois virágcsokra is látható.

Reggel 5-kor felkeltem, és szokásom szerint lecsoszogtam a lépcsőn, beléptem a nappaliba, és tornáztam és kondiztam egy félórányit a tévé előtt – a hangerőt a szinte minimális (3-as) fokozatra tekertem: nagyon nagyon halk!!! Jó érzés volt, bár utána sajnos recsegett-ropogott (meghozzá sajogott!!) minden porcikám. Aztán felcsoszogtam a lépcsőn, beoldalogtam a második vendégszobába, és a magyar és azután a francia szókincsemet teszteltem a tartalék számítógépen. Jelest kaptam – hurrá! Aztán belebújtam az ágyunkba.

Reggel 8-kor felkeltünk és reggeliztunk. Az Amerikában élő húgom, Kathy és a férje, Steve 9-órakor kocsival elment a mamához. Délelőtt fél 11-kor Lois kocsival elment a templomba, és végre egyedül voltam, tehát elmentem sétálni egyet a falu körül a hegység lábáig.

Hazajöttem, és délben Kathy és Steve hazaért. Letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk és csevegtünk. Fél egykor kocsival elmentek a mamához. Egykor Lois hazaért a templomból és átöltözködtünk, majd gyalog elmentünk a Royal Oak kocsmában. Leültünk az asztalunknál, és elkezdtük az étlapot áttekinteni. Tíz perccel később Kathy és Steve megérkezett a mamával együtt, és ötösben ebédeltünk. Ma anyák napja volt, így zsúfoltig tele volt az étterem. A kocsma magyar nemzetiségű bár-igazgatónője vette fel a rendeléseinket. Nagyon jól éreztük magunkat, egy pár fényképet is csináltunk.

Kaja után mindnyájan elmentünk a mamához, megláttuk azt a virágcsokrot, amit adtunk a mamának anyák napja alkalmából. Aztán Lois és én hazajöttünk, felmentünk az emeletre és lefeküdtünk, szundítottunk egyet. Kathy és Steve időközben hazaért, Kathy felment az első vendégszobába, szunyókált, Steve pedig leült a földszinti gép elé, ellenőrizte az emaileket.

Este hatkor mindnyájan letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk és csevegtünk. Hétkor Kathy és Steve kocsival elment a Kings Arms kocsmába vacsorázni. Kaja után kijöttek Steve-ért, az öcsemért, a buszállomásra és elvitte a mamához. Mi pedig tévéztünk és nassoltunk egyet: toast és tea. Kaja után megfogalmaztuk a kritikánkat a gondozóknak szóló kurzusunkról, mert holnap az utolsó óra lesz. Beütöttük a kritikánkat a gépbe és kinyomtattuk.

Nincsenek megjegyzések: