2009. március 2., hétfő

A dühvel való szembesülés és a magzati póz

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit. Hazajöttem. Jó hír: Tünde, a budapesti levelezőpartnerem visszatért a munkába a járóbeteg kezelése után, és emailt kaptam tőle – hurrá!!!

Reggel fél 9-kor Loisszal kettesben gyalog átmentünk a falusi könyvtárba, mert ma volt a gondozóknak szóló kurzus harmadik órája . Sajnos „a dühvel való szembesülés” című előadás alatt a tanár mondott valamit, ami nagyon-nagyon felhúzott engem, mondanom sem kell dühös lettem, és ettől ráadásul egész nap teljesen rossz kedvem volt – grrrr!!!!

Délután bementem a konyhába, mert le akartam szögezni egy 2 cm-es alumínium szalaggal a pvc padlózatot, de túl hosszú volt a csík, majd rájöttem, hogy elhánytam valahová a fémfűrészt, ezért más alkalmas eszköz hiányában egy erős ollóval kellett levágnom a felesleges részt. Megfájdult a kezem ettől a művelettől!!!!

Befejeztem a melót, aztán kínomban lefeküdtem a padlóra és magzati pózba kucorodtam.Hát a mai napból nekem aztán annyira elegem van, hogy nagyon. De tényleg. Plusz nyűgös és fáradt vagyok. Jó éjszakát kívánok. Na pá!!!!! Elpályázok az ágy felé….zzzzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: