2009. március 13., péntek

a 2009-es Gold Cup lóverseny

Kép: (1966 augusztusában) a mama és a testvéreim a Clifton Villas nevű ház romjai előtt)

Reggel 9-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem, a kezemben egy fotót, amit 1966 augusztusában készítettem a Clifton Villas nevű ház romjai előtt (a mama 1920-től 1925-ig lakott ebben a házban, amit sajnos elromboltak a korai 1960-as években). Ezen a fotón az öcsém, Steve (14 éves), a fiatalabb húgom, Jill (8 éves), a mama (46 éves) és az idősebb húgom, Kathy (17 éves) látható.

Kép: Lois szorgoskodik a virágoskertben

Délelőtt tízkor Lois elkezdett megint gyomlálni a virágoskertben, én pedig gyalog bementem a faluba, vittem magammal 2 videokazettát, amit a Franciaországban élő barátnőnk, Annie leforgatott Ausztráliában a mostani látogatás alatt. A „Memoris 4 Keeps” helyi kiscég, aminek az irodája a faluban található, ezeket a kazettákat DVD-re áttölteni fogja.

Kaja után Lois leült a gép elé, ellenőrizte az emaileket. Én pedig letelepedtem a nappaliban, elolvastam még két fejezetet a Hotel Bali című magyar-nyelvű „nőies” regényemből.

Kép: a helikopterek pihennek békésen a felszállómezőn, miközben az utasok nézik a nagy lóversenyt.

Kép: a 2009-es Gold Cup lóverseny

Fél háromkor a szomszédunk, Frances meglátogatott, és teázott Loisszal a nappaliban. Én pedig gyalog átmentem a lóversenypályáig, mert ma délután a lóverseny-fesztivál legfőbb versenye zajlott, azaz a Gold Cup nevű verseny. (Erzsébet királynő is Anne hercegnő is jelen volt és Anne hercegnő adta át a díjat a győztes "csapatnak", vagyis a lovasnak, a gazdának, az edzőnek stb). Megnéztem a versenyt és fotókat csináltam, a versenyről is a „helikopter-felszállómezőről” is. Hazafelé jövet benéztem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit.

Este hatkor Loisszal kettesben vacsoráztunk. Sarah ma este nem vacsorázott nálunk, mert nagy nagy forgalom volt a faluban a Gold Cup lóverseny után. A meló után hazament közvetlenül a saját lakásába az M5-ös autópályán keresztül.

Nincsenek megjegyzések: