2009. március 5., csütörtök

One o’clock, two o’clock, three o’clock ceroc….

Reggel negyed kilenckor beszélgettem magyarul Ildikóval a Skype-on. A téma: Füst Milán: A Magyarokhoz.

Reggel fél tízkor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit. Kitettem a kukáját, mert holnap a gyűjtési nap lesz. Hazajöttem. Mindeközben Lois kocsival elment Berylhez, a barátnőjéhez a templom néhány tagjával együtt kávézni.

Leültem a gép elé. Befejeztem és kinyomtattam a francia kötőmód használatáról szóló előadásomat. Aztán szorgoskodtam a konyhában, készítettem az ebédet.

Délután egykor Lois hazaért és kettesben ebédeltünk, majd teáztunk.

Délután háromkor az U3A (a harmadik kor egyeteme) francia társalgási klub találkozója kezdődött: ezen a héten nálunk volt a találkozó, mert Dianánál, a csoportvezetőnknál szobafestők dolgoznak. Egy kicsit beszéltem a csoportnak a francia kötőmód használatáról, és feladtam két dolgazatot (házi feladatot). Hatan voltunk: Diana, John, Tina, Angela, Lois és én, sajnos I. Shirley beteg volt, és II. Shirley az unokáit gondozta.

Este fél 7-kor Sarah megérkezett, és hármasban vacsoráztunk. Kaja után Sarah elrohant a cerocórára. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk...zzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: