2009. március 10., kedd

még egy intim vacsora....


Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit és hazajöttem. Jobb hangulatban volt, hála Isten.

Délelőtt tízkor „Magyar Mike” megérkezett, és együtt magyarul tanultunk. Mike beszélt magyarul az ausztrál vadállatokról: nagyon érdekli ez a téma, mert áprilisban elutazik egy hónapra Ausztráliába az unokatestvérét meglátogatni. Délben távozott, és Loisszal kettesben ebédeltünk.

Kaja után elmentünk sétálni a lóversenypálya körül, mert ma kezdődik a 4 napos lóverseny fesztivál. Terveztem fényképeket is csinálni, de felfedeztem, hogy sajnos kimerült a kamera eleme. Megnéztük az első versenyt, aztán hazajöttünk. Hazafelé jövet gondolkodtunk azon, hogy beugrunk a Royal Oak kocsmába, de jutott eszünkbe, hogy még fogyókúrázunk, tehát rossz ötlet lenne! Hazajöttünk és kettesben uzsonnáztunk. Letelepedtünk a kanapéra, és megnéztük Bridgend történelméről szóló DVD-t, amit Richard, a Dublinban élő unokatestvérem küldött nekem.

Sarah telefonált, hogy nem vacsorázik nálunk ma este: azt mondta, hogy nagy forgalom várható a faluban a mai lóversenyek vége után, tehát eldöntötte, hogy meló után közvetlenül a saját lakásába megy az M5-ös autópályán keresztül. Szóval, otthon fog kajálni. Tehát mi még egyszer kettesben vacsoráztunk, intim élmény, ahogy mindig szokott!

Nincsenek megjegyzések: