2008. december 28., vasárnap

a 12-terítékes mosogatógépek fogalma - de ez nekünk csak álom!


Reggel 8-kor elmentem kocsival a Sainsburys-be, végeztem a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazafelé jövet, teletöltöttem az autót a másnapos útra, aztán beugrottam a mamához, átadtam a kajáját. Hazaértem.

Délben felhívtam Ildikót a Skype-on keresztül, és beszélgettünk egy órát, pl a karácsonyi napunkról, valamint mosogatógépekrôl: Ildikónak egy 12-terítékese van, amit persze áldásnak tekint! Nálunk nincs ilyen persze.

Ebédeltünk ketten, aztán átmentünk gyalog a mamához. Teát fôztem, és csevegtünk. Steve, az öcsém, megjelent. Úgy látszott, hogy kicsit jobb van, és mondta, hogy eljön hozzánk este társasjátékokat játszani.

Az Alison telefonált, hogy a kis Rosalind-kának láza van: lehet, hogy nem mehetünk hozzuk holnap. Ó jaj!

Este 6-kor a Sarah érkezett és vacsiztunk hármasban. Hétkor Steve érkezett és a Risk társasjátékkal játszottunk négyen. A Sarah nyert. Mi állandóan paráztunk, hogy elkapjuk-e Steve nátháját! Távoztak a vendégeink, és huppantunk az ágyunkba.

Nincsenek megjegyzések: