2008. december 18., csütörtök

felmondott a mama legújabb takaritónôje


Délelôtt beszélgettem Ildikóval a Skype-on keresztül. A témáink: a tévé (Ildikó belenéz minden reggel a BBC-be és a CNN-be): mostanában legalább száz csatorna van, de régen csak egy pár volt. Ildikó kétszer külföldön volt: Ausztriában és Romániában. Éppen most angol diplomáján dolgozik a debreceni egyetemen. A jelen pillanatban az angol folyamatosságára koncentrál, és késôbb a különleges témák megbeszélésére.

Lois elment busszal a városba, és ebédelt 3 volt kollégával. Én pedig átmentem a mamához, segítettem neki a maradék karácsonyi üdvözlôlapjait írni. Úgy látszik, hogy nem jött el ma délelôtt Linda, a mama takarítónôje: az irodábol telefonhívás jött, hogy hirtelen lemondott Linda az állásáról. Megígértem a mamának, hogy mi ketten megcsináljuk a takarítást vagy holnap (pénteken) vagy holnapután (szombaton). Ó jaj!

Ebédeltem egyedül, aztán felmentem az emeletre, lefeküdtem az ágyban és szundítottam egyet. Lois hazaért és belebújt az ágyba. Az Alison telefonált, és harmasban beszélgettünk a kihangosítót {speakerphone} használva:
nehézkes, meghozzá visszás!

Elmentünk gyalog a faluba. Beugrottunk a postába és beadtunk két csomagot a mama kedvéért, majd kivettünk pénzt a bank elôtti automatából a mama kedvéért, aztán hazajöttünk és teáztunk kettesben.

Délután 5 órakor a Sarah sms-ezte, hogy influenzás, hazamegy és nem vacsorázik nálunk ma este.

Nincsenek megjegyzések: