2008. december 19., péntek

a varrónô, aki alul van

Délelôtt 9-tôl 10-ig elbeszélgettem Ildikóval a Skype-on keresztül. Ildikó és a férje egy sorház felsô emeletén lakik. Beszélgettünk a szomszedokról, azaz, akik alattuk laknak a földszinten: egy középkorú házaspár. A férj vállalkozó, akinek a saját társasága van: a fémkereskedelemmel foglalkozik. A feleség varrónô. Ildikó rokonairól is beszélgettünk, a nagybácsiját is beleértve, akinek mûlába van: sajnos 20 éve nem dolgozik egy munkahelyi baleset óta.

Fél 11-kor átmentünk gyalog a mamához. Kicsit kupis lett a mama háza. Egy hete nincsenek takarítások. A mama legújabb takarítónôje tegnap elvált a cégtôl (felmondott). Nehéz volt, mert a mama mindig próbálja akadályozni, hogy mi takarítsuk a házát: mégiscsak megvan a saját büszkesége. Az amerikai sógorunk, Steve megpróbálta felhívni a mamát a Skype-on keresztül, de sajnos még csak hébe-hóba mûködik a mama internetes kapcsolata, és csak pár percig folytatott a hívás. Már 5 nappal ezelôtt mondtam a BT-nek, hogy akarjuk elhagyni a BT-vel kötött szerzôdést az internetes kapcsolat problémai miatt; január 15-én ér véget a mama szerzôdése.

Délután a saját házunkat takarítottuk. Lois a leporolást és a fényesítést {polishing} megcsináltak, én pedig kiporszívoztam és lomtalanítottam, aztán lecipeltem a padlásról a karácsonyi fát és a karácsonyi dísztárgyakat. A Sarah sms-ezte, hogy nem vacsorázik nálunk ma este: meló után elmegy az irodai karácsonyi bulira. Úgy látszik, hogy már nem influenzás!

Nincsenek megjegyzések: