2008. december 9., kedd

nem hiányzanak a torlódások, a dugók


Reggel 7-kor elmentem kocsival a Sarah lakásába. Felvettem a szegényt és elvittem a munkahelyére (innen kb 30 km-re); letettem a munkahelye elôtt, majd visszajöttem Cheltenham-ba és parkoltam a város központjában. Odafelé jövet óriási torlódásba kerültem a Bishops Cleeve faluban. Mégiscsak reggel fél kilenc volt, és ezt a csúcsforgalomnak nevezik, nem? Igazán jó érzés nyugdíjas lenni, és mindezt 99.9%-ban elkerülni: istenigazából nem hiányzik! (a legnagyobb probléma: azok az anyák, akik kocsival viszik iskolába a gyerekeiket, mert lusták gyalog menni azok!)

Iszonyú hatékony és multitask voltam ma. A városban betértem a Specsavers és javítattam a szemüvegemet, aztán beugrottam a szomszéd kulcs-zár-cipô-javítás boltba tartalék lakáskulcsot csináltatni a Sarah-nak, végül benéztem a Maplins-ba, vettem egy új PC-s headset-et. Aztán hazajöttem és tettem-vettem itthon.

Ma délután átmentem gyalog a mamá-hoz, és telefonáltam a BT-nek, kértem, hogy lecsekkolják a mama internet kapcsolatát. Totál elszontyolodtam, amikor rájöttem, hogy a BT helpline-t az indiaiak üzemeltetik: annyira erôlködtem, hogy megértsem a pasi indiai-angolt kiejtését és beszédmódját. Erôfeszítések árán végül sikerült megértenem azt, amit mondott nekem. A telefonhívás alatt nem tudta felfedezni, hogy mi a probléma. Azt mondta, hogy a telefonközpontban fogják kivizsgálni a vonalat, majd lehet, hogy meglátogatják a mamát, hogy ott is lecsekkolják.

Este 6-kor a Sarah beugrott velünk vacsorázni, aztán elrohant a gyógyítás tanfolyamra. A saját kocsijában jött, mert a szerviz kivizsgálta ma, és mondták, hogy biztonságos vezetni. Új hátsó lökhárítót rendeltek. Félek, hogy méregdrága lesz jövôre a Sarah autóbiztosítása.

Nincsenek megjegyzések: