2008. december 7., vasárnap

Egy peches nap



Összegzésképpen ma este épp rájöttem, hogy elég rossz napot fogtunk ki. Ma reggel felfedeztük, hogy a mélyhûtô ajtaja egész éjjel nyitva volt, és ki kellett dobnunk sok-sok kaját. Ma este leejtettem a szemüvegemet, és holnap el kell vinnem a Specsavers-hez javítatni. Lois kajakészítés közben egy doboz tojást leejtett.

Egyébként minden jól ment. Ma délelôtt Ildikóval beszélgettem a Skype-on keresztül. Ildikó egy kisvárosban lakik, Debrecen közelében. Nagyon élvezetes volt a hívás, bár rájöttem, hogy most már egy headset-et (fej-hallgató / -beszélôt) is kell vásárolni, mert sajnos silány minôségû a webkamerám és a hangszóróm. Ó jaj!

Két barátnôvel ebédeltünk: Gillian-nal és Janettel: sült barányhús sült krumplival brokkolival és a kertünkben termesztett pasztinákkal, gyümöcslé, utóételnek mangó krémmel.

A Sarah sms-ezett, kérte, hogy feltegyem a lakása elôtt holnap reggel 7.30-kor és elvigyem a munkahelyére (29 km-es út), mert még nem átadta neki az autóbiztosítási társasága az az ingyenes bérautót (“courtesy car”-ot), amit megígért. Persze sajnos a régi szemüvegemet kell viselni. Jaj nekem! Peches nap, nem?

Nincsenek megjegyzések: