2008. december 11., csütörtök

India! India!



Délelôtt Lois elment a forgorvoshoz, én pedig a a községi építészeti felügyelôt fogadtam, aki ellenôrizte az új hozzáépített mosókonyhát. Nagyon meg volt elégedve a munkával és mondta, hogy egykét nap múlva bizonylatot küld.

Délután, Lois elment az orvoshoz, mert volt egy apró kis fekete pötty, ami a látását érinti. Az orvos azt mondta, hogy nincs miért aggódni, egy pár nap múlva el fog tûnni ez a tünet. Én pedig átmentem gyalog a mamához, és nekirontottam egy 3 órás telefonhívásnak. Felhívtam a BT Szélessáv Helpline-ot, ami India népességének 50%-át alkalmazza (nagyzolok: 25%-át). Három óra után totál kikészültem: legalább tíz indiai emberrel beszéltem, minden alkalommal a mama problémáját teljesen leírnom kell. Nem tudom, hogy van-e most már megoldás. Holnap lecsekkolom, ma este teljesen kimerültem, teljesen kikészültem. Anyu, hadd maradjak a paplan alatt! Ja és este mi volt a paplan alatt? Hát,a paplan alatt egy fáradt colin volt....kezei a paplan felett of course.


Nincsenek megjegyzések: