2008. december 6., szombat

2008. december 6. szombat

Kép: a Josie-ka átrendezi a hûtômágneseket (amerikai államokat)

Reggel 7 órakor elmentem kocsival a Sainsburys-be, végeztem a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Délelôtt 9.30-kor elvittük a helyi játszótérre a Josie-kát: a kis Rosalinda-ka közben aludt a babakocsiban a ház mögötti kertben, és az Ali és Ed összekapta magát, szedelôzködött. Fél 11-kor indultak a walesi Pontypridd felé (vasárnap keresztelô lesz).

Leporoltuk és kiporszívoztuk a házat. Ebédeltünk kettesben: bableves, sajtos szendvics uborkával, vörös bor.

Az ebéd után felmentem az emeletre, szunyókáltam az ágyban. Lois pedig leült a gép elé, a családfájával kapcsolatos kutatásokat végzett.
Felkeltem és teáztunk kettesben a nappaliban.

Négy órakor átmentünk gyalog a mamához, teáztunk és csevegtünk.

6:30-kor vacsoráztunk: marhahús pörkölt burgonyával és a kertben termesztett zöldséggel, ásványvíz.

Vacsora után, elpakkoltuk a játékokat, a gyerekszéket, a babaszéket, a védôkorlatot stb vagy a garázsba vagy a padlásra. Aztán totál kidôltünk….zzzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: