2008. december 23., kedd

Elárulhatom, hogy nem változott sokat a bárányhúsos és sárgabarackos pité!!


Délôtt átmentem gyalog a mamához. Mondta, hogy Polly, a macskája lehányta a elôszobában és a földszinti fürdôben a szőnyeget. Kérte azt, hogy tisztogassam. Aztán teát fôztem, és csevegtünk egy órát. Közölte velem, hogy megkaptam egy emailt egyik távoli rokonunktól, Rosalie-tól: úgy látszik, hogy Rosalie a negyedfokú unokatestvérem. Negyvennégy éves, Devon megyében lakik.

Délben elmentünk mikrobusszal a golfklubházhoz, ami a hegy csúcsán van, a többi “gondozóval” együtt ebédelni (azaz a gondozók karácsonyi ebéde volt). Én a bárányhúsos és sárgabarackos pitét (burgonyával és vegyes zöldséggel) rendeltem (amit tavaly is rendeltem! Rabja vagyok a szokásaimnak!). Aztán útóételnek habos süteményt kértünk mindketten. Hazajöttünk, és én felmentem az emeletre, lefeküdtem az ágyban, szundítottam egyet. Lois pedig befejezte a bronz dísztárgyaink fényesítését. Felkeltem és teáztunk ketten. A Sarah sms-ezte, hogy ma este nem vacsorázik nálunk, ami jó, mert nem vagyunk éhesek a hatalmas ebédünk után!

Nincsenek megjegyzések: