2008. december 6., szombat

2008. december 5. péntek

Kép: Lois és a kis Rosalind-ka
Kép: a Josie-ka a fürdôkádban

Kilenc óra körül átmentem gyalog a mamához: vasárnap óta nem láttuk egymást. Teát készítettem, és vele csevegtem. Kicsit morcos volt: mindig morcos a mama, ha elutazunk Lois-szal egy pár napra! De úgy látszik, nem volt semmi súlyos probléma a távollétünk alatt {during our absence}. A Sarah beugrott szerda este, és vacsiztak együtt, ami nagyon tetszett a mamának.
Lois elment kocsival a barátnônkhöz, Margaret-hoz, a templom némelyik tagjaival kávézni. Én pedig lomtalanítottam a házban, és az Alison és a családjának az érkezésére készültem: kihoztam a garázsból valamelyik cuccot: pl játékokat, a babaszéket, a gyerekszéket, védôkorlátot stb. Kiporszívoztam még egyszer a vendégszobákat.
13 órakor értett haza Lois: szorgoskodtam a konyhában, és ebédeltünk kettesben: buggyantott tojást toast-tal, utóételnek gyümölcs. Aztán felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam. A Lois pedig leült a gép elé az emaileket ellenôrizte.
A Sarah telefonált: azt kérte, hogy feltegyem kocsival a munkahelyérôl fél hatkor, mert az autóbiztosítási társasága ragaszkodott ahhoz, hogy szervizbe menjen a kocsija. A minap kis koccanás volt a barátja, Francis szomszédjának az autóval. Sajnos 18 mérföldre (29 km-re?) van a Sarah munkahelye.
Megérkeztek Alison-ék, hurrá! Pilledtünk és csevegtünk a nappaliban. Gyorsan, de gyorsan fejlôdik a kis Josie-ka (2.25 éves) és a kis Rosalind-ka (6 hónapos)! És végre (VÉGRE!) kicsit több szót használ a Josie-ka.
Háromnegyed ötkor elmentem kocsival Evesham-ba, feltettem a Sarah-t a munkahelye elôtt, és hazavittem a lakásába, aztán hazajöttem. Egy pár szem burgonyát is átadtam a vacsorájához (maradék húst és zöldséget fog vacsorázni; azt sejtettem, lesz ma este találkája Francis-zal). Hazaértem, és már fürdették együtt a Josie-kát és a Rosalind-kát. Fél nyolckor fektették le aludni.
A vacsi: marhahús pörkölt burgonyával és a kertünkben termesztett sárgarépával, vörösbor.
Korán lefeküdtünk. Mindenki dögfáradt volt.

Nincsenek megjegyzések: