2008. december 12., péntek

a magyar kocsmárosnô


Délelôtt Ildikóval beszéltem a Skype-on keresztül. Nagyon élveztem a hívást: használtam az új headset-et és kikapcsoltam a webkamerát. Sokkal jobb volt a hangminôség. A legközelebbi beszélgetés vasárnap délelôtt lesz. A Skype-hívás után elmentünk gyalog a faluba, betértünk a postába és vettünk 150 karácsonyi bélyeget, aztán sétáltunk egy kicsit a falu körül. Beugrottunk egy italra a Royal Oak kocsmába, beszélgettünk egy kicsit a magyar származású kocsmárosnôvel, majd hazajöttünk és ebédeltük a templomi karácsonyi ebéd maradékát.

Délután Lois leült a gép elé, rendelt az interneten keresztül egy új zongoraszéket (nem akarjuk, hogy a régi tönkretegye az új szônyegünket!!) és új Citroen lábtörlôket (már 23 évesek a jelenlegiek!). Én pedig átmentem a mamához lecsekkolni, hogy az indiaiak megjavították-e a mama gépét vagy sem. Kiderült, hogy persze még nem mûködik következetesen a mama internetes kapcsolata. Megpróbáltunk az amerikai sógoromnak telefonálni a Skype-on keresztül: mi hallottuk ôt, de ô nem hallott minket, és néhány perc után eltûnt az internetes kapcsolat. Grrrrrrrr!!!!! Ettôl kikészültem, mert tegnap délután 3 órán át egyfolytában beszéltem a BT helpline indiaiakkal. Emailt küldtem a BT-nek, kértem, hogy töröljék a mama szerzôdését.

Nincsenek megjegyzések: