2008. december 18., csütörtök

a magyar kocsmárosnô és a párologtató


Délelôtt elmentem kocsival az Argos-ba, vettem egy párologtatót a mamának (karácsonyi ajándékba). Egyáltalán nem mulatságos tárgy ez, nem is szép, de használatos és jótékony hatású lesz, mert a mama azt szereti, hogy a házában kellemetlen meleg legyen éjjel-nappal. Hazafelé jövet beugrottam a mamához, teát készítettem, vele csevegtem egy órát. Kicsit jobb kedve volt, mint tegnap, hála Isten.

Délelôtt felmentem az emeletre, szundítottam egyet az ágyunkon, Lois pedig szorgoskodott a konyhában, marcipánt készített a karácsonyi süteményhez. Sarah telefonált, hogy ma este nem vacsorázik nálunk. Sejtettük, hogy randija lesz Francis-szal.

Este fél hétkor elmentünk kocsival a Royal Oak kocsmába, ittunk valamit: a magyar kocsmárosnô szolgált ki minket, de túl zsúfolt és hangos volt vele beszélgetni. Aztán továbbmentünk az anglikán templomba a karácsonyi koncertre, amit a bachi énekkar adott. A szünet alatt beszélgettem a volt munkatársával, Sarah-val, és ügyesen megkerültem azokat a volt kollégákat, akik nem tetszenek!

Nincsenek megjegyzések: