2009. július 31., péntek

2009. július 31. péntek

Fotó: a mama ámulja-bámulja a csilli-villi új fogantyúkat.

Hatkor felkeltem és teát hoztam Loisnak az ágyba. Még két óráig maradtunk ágyban, aztán én felkeltem újra és kondiztam a nappaliban, miközben Lois zuhanyozott. Reggeli után gyalog átmentem a mamához. Teát főztem és ellenőriztem a mama emailjeit. Aztán munkához láttam: két fehér fogantyút felszereltem a mama rovarrácsára (lásd a fotót). Hazajöttem és kávéztam Loisszal.

Délben gyalog elmentünk a faluba és ebédeltünk a Kings Arms kocsmában. Nagyon gazdaságos volt: csak tizenegy fontba került. Az italok (egy J2O üdítő és egy pint Guinness) benne voltak az árban.

Hazajöttünk és kávéztunk a kertben. Aztán Lois leült a gép elé és megnézte az emaileket. Én pedig felmentem az emeletre és lefeküdtem...zzzzzz!!! Háromkor felkeltem és uzsonnáztunk a kerti asztalnál. Négykor Lois munkához látott a konyhában, készített egy csokis tortát a hétvégi vendégeinknek.

Vacsoráztunk kettesben, aztán letelepedtünk a nappaliban, megnéztük a ma esti BBC Proms hangversenyt. Nekem a fénypontja Schumann zongoraversenye volt: vérpezsdítő!!!!

Nincsenek megjegyzések: