2009. július 29., szerda

2009. július 29. szerda

Fotó: az a galamb, aki szeret engem

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához. Kitettem a mama kukáját, mert holnap lesz a gyűjtési nap. Teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Kimentem a ház mögötti kertbe, hogy átcipeljem egy halom konyhahulladékot a komposztládába. Megláttam azt a galambot, ami betegedett két napja a kertben, ma a rácsozat tetején ülni. Lehet, hogy kicsit gyógyúlt. Nem repült el, amikor közeledtem. Úgy tűnik, hogy felismer engem. Ismeri a hangomat, és nem fél tőlem. Eat your heart out, Assisi Szent Ferenc (más szóval, szakadj meg az irigységtől)!

Bementem a házba és munkához láttam a konyhában. Felszereltem egy egyszerű szellőzési rendszert a konyha régi kéményére. Mondhatjuk ironikusan, hogy ennek a szellőzési rendszernek az a célja, hogy huzatmentesítse a kémény környékét: szóval örökké „zárva” lesz a rendszer!
Ebédeltünk ketten. Kaja után Lois leült a gép elé és ellenőrizte az emaileket. Én pedig felmentem az emeletre és lefeküdtem. Szundítottam egyet..zzzz! Fél négykor felkeltem és teáztunk kettesben a nappaliban.
Háromnegyed hétkor Sarah megérkezett a melóból és vacsoráztunk hármasban. Kaja után Sarah leült a gép elé és nézelődött a neten. A tervezett skóciai esküvőjével kapcsolatos kutatásokat végzett. Egy órával később elrohant a saját lakásába kitakarítani. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban és rádiót hallgattunk. A mai "BBC Proms" koncert ment (élőben): nekem Mozart harmadik hegedűversenye volt a koncert fénypontja. Nem vagyok nagy rajongója Brucknernek.

Nincsenek megjegyzések: