2009. július 30., csütörtök

"Because of me, our gods have fled Alexandria"


Fotó: Berlioz "Kleopátra halála" című kantátája - Susan Graham az énekesnő (a csilli-villi új lapos televizióban)Fotó: a csilli-villi új háztáblánk – sajnos nem tökéletes!

Reggel 6-kor kondiztam egy félórányit a nappaliban és reggeliztem egyedül, aztán hoztam teát Loisnak az ágyba. Franciaul tanultam egy kicsit, aztán szorgoskodtam a ház bejárati ajtónál: felszereltem a csilli-villi új háztáblánkat az ajtó fölé. A lépcsőn állva nem vettem észre, hogy nem tökéletesen horizontális a tábla, de Lois kiment a házból és rögtön kipécézte a hibát – grrrr! Ó jaj, tartok tőle, hogy soha nem leszek a barkácsolás nagymestere!!! És jó kis lebőgés a szomszédok előtt!!! Hát, a jövő héten megpróbálom újra helyesen felszerelni....

Ebédeltünk ketten, aztán Lois leült a gép elé és megnézte az emaileket. Én pedig felmentem az emeletre és lefeküdtem...zzzzz! Háromkor Lois feljött és megyágyaztunk az egyik vendégszobában, mert szombaton délután a barátaim, Leon és Joan megérkezik Dél-Afrikából: nálunk két éjszakát töltenek. Aztán lecsoszogtam a lépcsőn és munkához láttam a konyhában: készítettem Sarah holnap uzsonnatáskáját.

Sarah telefonált, hogy nem vacsorázik nálunk ma este, de azt akarja, hogy főzzünk neki egy adag ételt, alufóliába bugyoláljuk és átadjuk neki. Mondta, hogy siet, mert Francis, az álmai lovagja elutazik ma este Devon megyébe: az anyja holnap aláveti magát egy csípőműtétnek.

Dél négykor teáztunk kettesben az ebédlőben, aztán gyalog átmentünk a mamához. Visszahúztam a mama kukáját a ház mögé, mert ma volt a gyűjtési nap. Teát föztünk és csevegtünk vele egy órányit.

Néhány hete a nyugalom uralkodott a mama életében, de ezen a héten sajnos véget ért ez az aránylag nyugalmas időszak, és a mama most már akar mindent változtatni az életében és a házában: ó jaj!!!! Hazajöttünk.

Hat órakor vacsoráztunk kettesben. Sarah benézett és kivette az ő adagját. Kaja után Sarah elrohant Francishoz, a jegyeséhez, Lois meg elrohant a templomba, mert ma este a bibliaóra volt. Én pedig letelepedtem a nappaliban és tévéztem: a BBC Proms hangverseny ment: nekem a fénypontja Berlioz „Kleopátra halála” című kantátája volt.

Nincsenek megjegyzések: